Koh Phi Phi

20 september 2010 - Ko Phi Phi, Thailand

Enkele nieuwe fotos erop gezet

Dag 14
Bootje pakken naar Koh Phi Phi, en dit is paradise! Ik denk da alle schone fotokes uit de boekskes van thailand hier in de buurt genomen zijn! We slapen in een bungalow op een berg, echt de max (wel geen airco dus lekker bakken in het bedje)

Dag 15
Om 7u uit het bedje, hannes gaat duiken en ik met maarten snorkeltje leggen. We zwemmen tussen de vissen in alle kleuren van de regenboog, haaien en een dikke zeeschilpad. Middag pauze in maya bay (de baai van 'The beach') om 1 uur worden we teruggebracht en we besluiten om nog een bootje te huren voor meer snorkelgenot. De 2e plek is nog beter als vanochtend, duizenden vissen tussen het mooi koraal, maar echt duiiiiizenden, alsof ge elke moment tussen een school zwemt. Dan nog naar bamboo island (natuurpark).
Feestje gelegd op het strand, leren wat mensen kennen, hebben dikke party, etc.

Dag 16
Lekker lang slapen & een dagje op het strand.
Simon stapt op een zeebolster, even pijn maar na wat citroen is het al een pak beter.
's avonds terug in papaya eten, spicy food like it should. Daarna gaan maarten en hannes terug naar de beachparty & simon naar iemand die hij van de avond ervoor kende.

Dag 17
2 uur slapen & de wekker rinkelt al, we moeten de boot (en bus en boot) pakken naar koh panghan, kleine dag onderweg en we komen aan in het dikste hotel van de reis. diezelfde avond is het ook al poolparty in dit hotel, dj rob voorziet ons van reggae, r&b en d&b.

Dag 18
Layback dagje, wat aan het zwembad liggen, paar uurtjes ontbijten, etc.
m.a.w. energie opdoen voor vanavond: Full Moon Party!!
Dit feestje was in 1 woord 'derover' haha, duizenden mensen feesten in de baai haad rin, dikke muziek overal, en dit tot in de middag!
Hannes en ik laten ons bekladden met bodypaint, een olifant & tijger bij hannes, een dikke buddha op mijn buik.
we doen er 6 uur over om van de ene kant (de originele full moon party) naar de andere kant te geraken (mushroom mountain), bij mushroom mountain zetten we ons op het strand voor de zonsopgang te bekijken. 5 meter verder ligt een marmannetje (iemand helemaal in groene bodypaint) half & half te trippen & een uurtje later ontnuchter hij precies wat, komt voor ons staan & je ziet hem kijken naar zijn groene huid en denken 'What the fuck happened' al lachend zegt hij 'just a regular night, you know' Haha drogen appel.
De zon warmt ondertussen alles al goed op & we feesten nog een paar uurtjes door, z alig om met meer dan 1000 overblijvers op het strand te staan.

Dag 19
Dagje bekomen, chillen op het strand. 's Avonds komen we op een pleintje in een dorp waar een dansoptreden wordt gege
ven.

Dag 20
Boot, bus, vliegtuig naar bangkok waar we nog 5 uurkes shoppen.
Komen pas een uur op voorhand in de luchthaven toe, & hannes heeft problemen met zijn ticket.. Sprintje naar de vlieger & we zijn dan toch nog op tijd.

Dag 21
Na 44 uur onderweg te zijn komen we thuis, de reis zit er jammer genoeg op.. Maar het zal niet de laatste keer geweest zijn dat we thailand gezien hebben! :)

1. Sophie:
    21 september 2010
    amaai manne,
    da klinkt echt super tof allemaal! Zo een onvergetelijke reis! Geniet er nog van!