Chiang Mai

15 september 2010 - Chiang Mai, Thailand

Dag 7
Aankomst in Chiang mai rond de middag. Eerste indrukken: Nice, natuur! Nice, geen bangkok-smell! Nice, dik hotel met dik zwembad!
Middagje zwemmen, we blijven 's avonds in de bar van het hotel & discusieren voor een dikke 5 uur over het kapitalisme, etc.
We dringen uiteindelijk toch door bij elkaar, super ^^

Dag 8
1ste dag in de jungle, gewoonweg fantistisch. we slapen op de top van een berg in een dorpje met 20 inwoners (hutjes). Laat op de avond trekken we ons terug naar de 'happy room' waar rambo & jungle king ons assisteren bij het roken van popi! Never try, Never know eeh. Super relaxe avond!

Dag 9
Meer van hetzelfde maar nu slapen we echt in paradise, klein dalletje waar een waterval (nachtzwemmeke leggen, aiit) neervalt. Oh my buddha, idyllisch is het enige juiste woord. Als avondeten leggen we een volledig varken boven het kampvuur :D

Dag10
We trekken de jungle uit, bamboeraften & zitten op een olifant. allemaal zeer tof maar niet veel goesting om nog veel te typen, hehe. Oh ja, you wont believe how big an elephant dick is :o

Dag 11
Vroeg uit de veren & waterraften, het heeft hard geregend de voorbije nacht waardoor eigenlijk het hardste stuk moesten overslaan (te gevaarlijk) wat wel enorm jammer was.. 's avonds gaan we naar een thai box wedstrijd, met VIP-tickets zodat we goed konden zien hoe ze op elkaars kop sloegen, haha, nee serieus was wel heavy. Daarna in een klein barke met poolbar de avond verder gespendeerd, chille shizzle: mochten zelf de muziek kiezen en opzetten en de poolbar was gratis.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade