Phuket

20 september 2010 - Phuket, Thailand

Dag 12
De vlieger gepakt naar Phuket. We slapen in patong, de uitgaansbuurt van phuket. Samenvatting: Enorm onvriendelijk volk, veel britten, sekstoerisme alom en de straten lopen vol met lady-boys. Zware vergissing om hier te komen eigenlijk, maar alleh we gaan dan toch maar meedoen en begeven ons savonds naar de feeststraat. Beetje onenigheid in een bar en hannes eindigd met een gat in zijn kop :s

Dag 13
Aangezien onze boot morgen pas vertrekt zitten we nog een dagje "vast" in phuket. Oplossing: brommertje huren en dan zien we een heel andere kant van phuket. Veel lokale bevolking, gezellig marktje en savonds belanden we op een berg met uitzicht over heel phuket. We gaan iets drinken in het enige restaurantje op de berg, hannes en maarten krijgen honger en bestellen iets. Toen we de rekening kregen was het plezier wel (heel even) voorbij, ma bon maakt nie uit :p
Derna nog een paar Changskes op het strand en sleepy sleep want onze boot vertrekt vroeg.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl