Eerste dagen bangkok

10 september 2010 - Bangkok, Thailand

Er staan ook al enkele foto's in het album

Dag 1
Na een lange vermoeiende reis aangekomen in bangkok, paar uurtjes verbazing van de zotte stad om dan in een bar terecht te komen waar we Dave uit schotland & Anthony uit California  ontmoeting. na een half uurtje leerden we uitbundig de lokale whisky kennen & de avond was begonnen :)

Dag 2
Kater + Ping Pong show 's avonds (zoek maar eens op, crazy bizniz)

Dag 3
Heel de dag rondgevoerd van tempel tot tempel door Buzz (crazy tuktuk driver met overdreven schumacher-alures in zijn rijstijl)
+ boottochtje op weet-ik-veel-welke rivier

's avonds cinemake gelegd + naar enorm groot shopping center geweest

Dag 4
Naar de zoo geweest, rustig dagje. en savonds naar de walletjes van bangkok gaan zien :D

Dag 5
Hanneesssssss!
hehe, hannes komt dus toe & we hangen wat rond in de kleine straatjes van bangkok.
Wanneer we buiten komen uit een gezellig reggae-bartje worden we gefouilleerd door de politie! Effe zenuwachtig maar blij dat we niet op het ganja-aanbod van 5 minuten ervoor ingegaan zijn :D
's Avonds gaan we weer feestje leggen & na een tijdje zijn we elkaar kwijt. om 8 u 's ochtends reunie in de kamer, haha lachen avondje.

Dag 6
We blijven in ons bed liggen tot 16 u & moeten dan bijna rechtstreeks naar het station voor de nachttrein naar Chiang Mai (het noorden aka the jungle)

Bangkok, we loved it

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade