Eerste dagen bangkok

10 september 2010 - Bangkok, Thailand

Er staan ook al enkele foto's in het album

Dag 1
Na een lange vermoeiende reis aangekomen in bangkok, paar uurtjes verbazing van de zotte stad om dan in een bar terecht te komen waar we Dave uit schotland & Anthony uit California  ontmoeting. na een half uurtje leerden we uitbundig de lokale whisky kennen & de avond was begonnen :)

Dag 2
Kater + Ping Pong show 's avonds (zoek maar eens op, crazy bizniz)

Dag 3
Heel de dag rondgevoerd van tempel tot tempel door Buzz (crazy tuktuk driver met overdreven schumacher-alures in zijn rijstijl)
+ boottochtje op weet-ik-veel-welke rivier

's avonds cinemake gelegd + naar enorm groot shopping center geweest

Dag 4
Naar de zoo geweest, rustig dagje. en savonds naar de walletjes van bangkok gaan zien :D

Dag 5
Hanneesssssss!
hehe, hannes komt dus toe & we hangen wat rond in de kleine straatjes van bangkok.
Wanneer we buiten komen uit een gezellig reggae-bartje worden we gefouilleerd door de politie! Effe zenuwachtig maar blij dat we niet op het ganja-aanbod van 5 minuten ervoor ingegaan zijn :D
's Avonds gaan we weer feestje leggen & na een tijdje zijn we elkaar kwijt. om 8 u 's ochtends reunie in de kamer, haha lachen avondje.

Dag 6
We blijven in ons bed liggen tot 16 u & moeten dan bijna rechtstreeks naar het station voor de nachttrein naar Chiang Mai (het noorden aka the jungle)